Followers

Sunday 2 June 2013

Jejak Sekolah..


Assalamualaikum..
Hai semua..nampknya lama dah aku tak update blog ni..habih berabuk..huk3..Almaklumlah sibuk kononnya dengan pementasan drama dan esaimen. Haih cepat pulak masa berlalu kan, pejam celik, pejam celik dah hujung sem 6..dan masanya untuk fokus exam..no fb, no jalanII..ha3..tapi memandangkan nak praktikal bulan 7 nanti, terpaksalah aku peri jalan jugak..nak jejak sekolah kononnya..


walaupun Tanjung Malim nak ke Kuala Kangsar tak la jauh mana, 2 jam lebih jgk la.. tapi aku rasa jauh jugak..jln jem!!!


Yeayy..akhirnya sampai..ni dia aku terpacak kat depan pintu pagar SMK Temenggung Kati..ala retis gitu ngn spek hitam..haha..sebenarnya debo ni nak praktikal..


Haaa lupa pulak..yang tu atie..kami satu sekolah yang sama..dan untuk praktikal nanti, dia bermuarah hati tumpangkan rumah dia..he3, besar tapak tangan nyirulah aku tadahkan..luv u lah atie!jimat duit dari bayar rumah sewa..


ok..posing dulu.peace ^_^  sebelum balik..destinasi seterusnya -----> pergi rumah atie..

No comments:

Post a Comment