Followers

Sunday 9 June 2013

Buat Sahabat...


Salam sahabat..
Lagi beberapa hari je lagi kita akan menghabiskan sisa-sisa hari sebagai pelajar sem 6 di UPSI..sedih pulak rasanya...lepas ni kita kan melangkah ke pintu gerbang yang seterusnya..heee3..macam nak kawin pulak kan..lepas ni kita akan berpraktikal di sekolah pilihan masing-masing. Diharapkan segalan urusan dipermudah dan buat sahabat-sahabat, kautlah segala banyak mana pengalaman yang boleh..baru sekarang ku merasa sendiri, menjadi seorang guru bukanlah mudah..huh!

Terima ksih buat sahabat-sahabat (azira, aziatie n fatin)..selama 3 tahun kita bersama..banyak benda yang dah kita lalui bersama. InsyaAllah tahun depan kita akan bersama-sama lagi serumah dan sebilik dan sehati dan sejiwa menghadapi sem akhir nanti..
  
LOVE ALL OF U EVER N EVER..okeyh!!!









Sahabatku...Jika hari ini aku terlalu gembira,
Sedarkan aku dengan amaran Allah swt...Jika Aku bersedih tanpa kata,
Pujuklah akudengan tarbiyah pencipta...
Jika aku lemah tak berdaya,Ingatkanlah aku dengan kehebatan Syurga...
Jika antara kita ada tembok pemisah,Ajaklah aku meleraikannya segera....
Dan... Jika pernah hatimu terluka disebabkan daku.....
Luahkanlah agar aku dapat mengubah diriku..Ukhuwah kita untuk SELAMANYEE....

2 comments:

  1. much of love.. <3 <3 <3 thanks yang. For what have we gone through togather..

    ReplyDelete
  2. ur welcome dear..hope aour relationship last forever..muahahaha~

    ReplyDelete