Followers

Sunday 17 March 2013

Bersediakah untuk Praktikum???

Sekarang dah masuk bulan 3..ya, masa berlalu begitu pantas sekali..hari silih berganti..bulan berganti bulan..kalau dihitung tinggal lebih kurang 3 bulan lebih saja nak praktikal. Bertanya aku sendiri dalam hati, bersediakah aku menjadi guru pelatih nanti???? jawapannya aku juga tak pasti..tapi kalu diberi masa setahun dua lagi pun aku belum tentu bersedia. Nak tak nak, aku perlu harungi semua ini. 
InsyaAllah, SMK Temenggung Kati di Kuala Kangsar jadi pilihan..



Macam-macam banyangan ada kat sekolah ni..walaupun sekolah luar bandar, tak boleh nak jangka keadaan pelajar-pelajarnya di sana. Hopefully,semuanya ok seperti yang diharapkan :)..Almaklumlah pertama kali nak mengajar. Kena pulak keadaan fizikal cikgu yang tak berapa nak tinggi..hew3..elak kena buli sajalah..
Selepas guna mr. google belek-belek sekolah ni..akhirnya boleh la dapat banyangan sikit tentang sekolah ni..u see,,cantik kan sekolah ni..rasa tak sabar pulak..







Lepas ni,,kenalah persiap semua perisai dan pertahanan dari segi mental dan fizikal. Bermula 15 Julai 2013 hingga 2 November 2013 aku bergelar ''cikgu". Kepada sahabat saya Noor Aziatie Salman, terima kasih sebab invite saya sekali nak mengajar kat sekolah ni. Tunggu kedatangan saya dan besar harapan semoga akan mendapat kerjasama yang baik daripada sekolah ni..
Semoga dipermudah segala urusan. Amin..


No comments:

Post a Comment