Followers

Sunday 1 April 2012

Kasih Yang Hilang...



Andai sudah tiada hati, 
Janganlah kau terus melukai,
Kerna aku tidak berdaya lagi,
Mengharap simpati org yg tak sudi.
Jika hatimu bukan lagi milikku,
Berterus teranglah kepadaku,
Agar aku tidak terus menunggu,
Menunggu jawapan hampa darimu.

Malam ini ku berteman rindu,
Malam ini ku berteman kasih,
Rindu yang tiada menunggu,
Kasih yang tiada berbalas.
Aku menunggu di sini, 
Menunggu suatu yang tak pasti,
Yang tak pasti jadi milikku, 
Kerna hatinya yang jauh pergi.

Aku meminta pada illahi, 
Jika dia milikku, 
Lembutkan hatinya, 
Untuk berkata ya padaku,
Jika dia bukan milikku,
Kuatkan hatiku, 
Supaya aku  dapat menerima,
dia bukan tercipta untukku.


                                                                                  

No comments:

Post a Comment